Sunday, July 20, 2008

Pelancaran Team BWNETWORK 786

Tahniah kepada Encik Ibrahim Nawabdin yang mengetuai TEAM BWNETWORK 786.

Serentak pelancaran TEAM BWNETWORK 786 keseluruh Malaysia, hari ini bermula penerimaan pendaftaran untuk sertai BARTERWALLET2U.ASIA.

Hanya permulaan modal serendah RM40.00 sahaja anda berpeluang dapat downline secara automatik dari seluruh Malaysia.

Hubungi segera :













Selamat Datang Kongsi Peluang "Usahawan Kelas Tinggi"


Salam sejahtera, terima kasih kerana melawat blog Team BWNETWORK 786, anda sangat bertuah kerana disini bakal didedahkan satu peluang yang sukar untuk ditolak. Syarikat ini Barterwallet2u.com Berhad merupakan sebuah syarikat yang menguruskan projek gergasi kitar semula dan diantara projek terbaru BW Motorcycle, BW Property (China), BW Gold Mines (PNG) dan banyak lagi akan menyusul seterusnya...

Ia merupakan satu revolusi perniagaan yang boleh merubah gaya dan kesejahteraan hidup seseorang. Rebutlah peluang keemasan ini… Team BWNETWORK 786 tengah menyediakan jaringan yang paling aktif, anda dijemput untuk daftar awal dari jaringan team kami yang paling aktif. Dijemput semua leader-leader seluruh Malaysia dan seantero nusantara untuk sertai kami.
THE BARTERTRADE MISSION

Revolusi perniagaan terbaru yang mampu memberikan pendapatan lumayan,ia merupakan program pertama di dunia yang menjadikan besi buruk sebagai perniagaan utama untuk kebaikan manusia sejagat .

MAKLUMAT LANJUT LAYARI :

TEAM BWNETWORK 786

No comments: