Sunday, May 25, 2008

Program Kebajikan Ummah


Program ini di uruskan oleh;
CITILOAN AND MORTGAGE SDN. BHD
Credit Mortgage & Loan Concessioneries Capital Etc. (391796)

Sebuah Syarikat Pengurusan Harta Dan Kewangan Berlesen Tertakluk Di Bawah Akta Pendaftaran Syarikat 1965.
Memiliki 44 Jenis Bidang Perniagaan berlesen.
Boleh Berurusniaga Di Seluruh Dunia.


Penyertaan terbuka kepada warganegara Malaysia dan Brunei yang berugama Islam sahaja.
Hanya Satu Penyertaan Untuk Suami/Isteri.
Kanak-Kanak Berumur 13 thn. Ke Atas Boleh Menyertai Program Ini Dengan Syarat Mempunyai Akaun Bank Bersama Ibu Bapa.

Anugerah dari Program


Permohon yang layak dan berjaya akan diberikan SIJIL AGREDITASI RM 1,000,000.00

Tabung 01
SIJIL AGREDITASI RM500,000
ELAUN SARA HIDUP RM500 @ BULAN
TEBUS 10% NILAI SIJIL

Tabung 02
SUAMI MENERIMA - RM100,000
ISTERI MENERIMA - RM100,000
CARUMAN TAB.HAJI - RM100,000
TAB. PENDIDIKAN - RM100,000
TAB. MUSIBAH - RM100,000


ELAUN SARA HIDUP RM500 @ BULAN - Peserta akan di bayar elaun sara hidup sebanyak RM500.00 sebulan selama 5 tahun.

PELIK TAPI BENAR

Pelancaran besar-besaran akan diadakan pada bulan Jun 2008 ke seluruh negara Malaysia dan Brunei.

Program Kebajikan Ummah ini bertujuan untuk membasmi kemiskinan tegar dan merealisasikan DEB iaitu 30% pemilikan ekuiti orang Melayu menjelang 2020.

Program ini bukan skim pelaburan atau apa-apa skim tetapi satu sumbangan dari pihak korporat yang mempunyai kemampuan dari segi kewangan untuk mengagihkan kekayaan kepada semua orang Melayu.

Inilah Era Kasih Sayang yang bakal menyaksikan pelbagai pihak akan buat kebajikan demi mendapat Rahmat dan Keredhaan Allah s.w.t.

Maklumat lanjut hubungi ;

Samsul - 0172097381

Izzudin - 0162331761

Adi - 0162339234

Adam - 0192590112

Iman - 0175421056

WAKIL-WAKIL DARI SELURUH MALAYSIA DIPERLUKAN;

1 comment:

pertanian said...

Syabas! Inilah dikatakan jendela awal membuka MINDA USAHAWAN TAHAP TINGGI.

Saya pernah mengikuti perbincangan mengenai Pelaburan dan Masadepan Umat Islam, Pelaburan dan Minda Melayu.

Semasa idea pelaburan di dalam minda Melayu semakin sejuk dan terus beku disebabkan berbagai faktor seperti tersilap pilih skim pelaburan, tersalah membuat keputusan, gagal memahami teknik terkini dan di eksploitasi oleh pemangsa yang menggunakan bekas tokoh perbankan, media massa dan pelbagai teknik EPLOITATION AND CAPITALISATION, tuan-tuan memberi nafas baru yang telah lama kami nantikan.

Pastikan semua skim ini mempunyai jaminan ( wang kami tidak akan berkurangan kecuali di dalam dagangan yang beresiko seperti Forex, Komoditi dan Pasaran Modal ), mendapat kelulusan samada Bank Negara atau Suruhanjaya Sekuriti Malaysia atau jika prinsipalnya dari negara luar sertakan kelulusan negara asal dan hubungkait peruntukan undang-undang dengan negara kita dan yang selebihnya - berilah pendidikan mengenai pelaburan kepada pelabur sebelum mereka menjerumuskan diri melabur seperti yang telah mereka lakukan.

Generasi baru pelabur di negara ini adalah dari semua peringkat masyarakat Melayu yang kini terasa dihimpit oleh tekanan ekonomi dan pelaburan adalah kit baru di dalam Juang Hidup mereka.

_________

Terdapat firma-firma yang di sangka hebat memperjuangkan nasib orang Melayu tetapi hanya diketahui tidak mempunyai lesen pelaburan yang sah. Apabila pihak berkuasa kerajaan seperti Suruhanjaya Sekuriti atau Bank Negara Malaysia bertindak, firma-firma ini gagal menjamin dan mempertahankan kepentingan pelabur. Covenant pelabur telah dipenuhi iaitu dengan melaburkan wang mereka tetapi covenant syarikat dipertikaikan. Firma yang sebegini sepatutnya disaman berkali-kali kerana cuai dan gagal memenuhi perjanjian.

Akhirnya mereka terlepas begitu sahaja dengan alasan TINDAKAN KERAJAAN YANG TIDAK WAJAR. Hakikatnya, mereka sendiri merancang perkara ini berlaku kerana sudah dihitung wang yang terkumpul sudah cukup dan telah dipindahkan ke zon selamat, wang yang dibekukan belum tentu cukup untuk memenuhi covenant mereka.

Untuk melepaskan diri, mereka akan menggunakan teknik lain iaitu menyaman pihak kerajaan kerana mereka sudah mengkaji bahawa dengan mengunakan teknik ini mereka sekali lagi terselamat kerana proses saman menyaman ini akan mengambil masa bertahun-tahun untuk diselesaikan.

Mereka menggunakan teknik CAPITALISATION AND EPLOITATION yang berjaya mengelabui mata kerajaan dan pihak pelabur.

Penghujung cerita, pelabur menyalahkan kerajaan dan kambing hitam yang firma-firma ini wujudkan.

Banyak firma Multi Level Marketing yang telah berjaya menggunakan teknik ini.

_________

Tuan-tuan perlu sensitif dengan skim yang tuan-tuan perkenalkan ini. Kemaskan semua sektor, kukuhkan segala penjuru bagi menjamin wang pelabur selamat.

Jika semua ini dapat tuan-tuan buktikan, pelabur akan berjaya dan tuan-tuan telah berjaya membuka jendela Minda Usahawan Tahap Tinggi.

Selamat Berjaya!